2018. március 23., péntek

Különleges húsvéti kosár fillérekből

Talán már elcsépelten hangzik, ha azt mondom egy-egy ötletre, hogy fillérekből elkészíthető és arra buzdítalak benneteket, hogy picit próbáljuk meg kreatív szemmel látni a világot és ne vásároljunk meg méregdrágán olyan dolgokat, amiket mi magunk is könnyen, jóval olcsóbban el tudunk készíteni.


Viszont ti, akik már évek óta velem vagytok, tudjátok, hogy ezek azok az ötletek, amikért rajongok, amiket szeretek nektek megmutatni, hiszen én abban nem látok kihívást, hogy elmegyünk egy kreatív boltba több tízezer forintért bevásárolunk, majd abból otthon összedobunk valamit.

Persze nincs azzal sem semmi baj, hiszen az is alkotás és gyönyörű dolgokat lehet ily' módon is készíteni, de számomra nagyobb kihívást jelent többek között például egy műanyag vödörből -tudjátok olyanból, amiben a multikból a gyümölcsöt hozzuk el- és egy kevés csőhéjból húsvéti kosárkát készíteni, ahogy tettem ezt jelen esetben.


Szóval talán elcsépelt a "fillérekből elkészíthető" jelző, de ez a modell is nagyon jó példája annak, hogy igenis fillérekből különleges és egyedi dekorációkat készíthetünk, melyekhez hasonló darabokért az üzletekben több ezer forintot kellene fizetnünk.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Műanyag vödör
Csőhéj
Műszőrme
Szizál (esetleg zöld krepp papír)
Újságpapír
Ragasztópisztoly
Sniccer
Micro led szalag (opcionális)
Dekorációs kellékek


Első lépésként sniccerrel levágtam a vödör felső peremét.
Ehhez óvatosan először körbekarcoltam a vödröt, majd utána a karcolás mentén végigvágtam.
Arra figyeljetek, hogy ne nyomjátok szorosan a vödröt, különben törni fog!
Még volt egy nagyobb darab műszőrmém, aminek már minden részéből hiányzott egy-egy darab, így gondoltam ez tökéletes lesz nekem arra, hogy bevonjam vele a vödröt -egyébként ez egy turiból vásárolt hosszú kabát belseje volt, amiért pár száz forintot fizettem-.
Nálunk előtető alatt lesz, szóval védve lesz az időjárás viszontagságaitól, de ha nem tudjuk úgy elhelyezni, akkor a műszőrme helyett inkább a vödör festése mellett döntsünk.
A szőrme közepére ragasztópisztollyal rögzítettem a vödröt, majd a vödörtől indulva és kifelé haladva felszabdaltam az anyagot sniccerrel.




Felhajtva a szőrmét a vödör belsején, ragasztópisztollyal rögzítettem azt.
Kettő darabot kihagytam a ragasztásból, méghozzá ott, ahová majd a kosár füle fog kerülni.













A csőhéjből levágtam egy akkora darabot, amekkorára a kosár füléhez szükségem volt, majd alapozás után beltéren is használható festék spray segítségével fújtam színre.
Hagytam megszáradni, majd strassz szalaggal tekertem körbe, amelynek a két végét egy-egy csepp ragasztópisztollyal rögzítettem.
Sniccerrel a csőhéj két végét bevágtam.
Elég körülbelül 5 cm hosszan bevágni azt.




Rögzítettem a vödör szélén azokon a pontokon, ahová nem ragasztottunk szőrmét.
Én nem ragasztottam, mert elég stabilan megállt a vödrön, de ha szükségét érzitek, ragasztópisztollyal rögzíthetitek fixen.
Az utolsó két darab műszőrmét körülbelül feléig bevágtam, majd a kosár fülének két oldalán visszahajtottam és a vödör belsejéhez, ragasztópisztollyal rögzítettem.
Összegyűrt újságpapírokkal feltöltöttem körülbelül háromnegyedéig a kosarat.
Amennyibe nem sikerül szélvédett helyet találnunk a kosarunknak, kavicsokat is rakjunk bele.
Az újságpapír tetejére szizált tettem, amivel teljesen feltöltöttem a kosarat.
Ha épp nincs szizálod, akkor vékony csíkokra vágott zöld krepp papírral is helyettesítheted.
Szerettem volna, ha este még hangulatosabb a dekorációm, ezért a szizál közé elrejtettem egy micro led izzósort is.
Ezt teljesen belenyomkodtam a szizálba, így abszolút láthatatlan, egyedül a kapcsoló rész látszik csak ki egy kicsit, de ezt is eldugtam egy virág alá.
Gyorsan készítettem egy kisméretű tojásfát.
Egy művirágot megfosztottam a virágoktól, majd azok helyére kisméretű hungarocell tojásokat szúrtam fel.
A tojásfát egyszerűen csak beszúrtam a szizálba.
Nagyon nem is szerettem volna tovább dekorálni a kosárkámat, ezért csak egy nyuszit ültettem bele, illetve pár művirágot helyeztem rá és kapott egy szép élénk színű masnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...