2017. augusztus 8., kedd

Párnából óriás pandamaci

Mivel a rokonságunk nagy része Szabolcs megyében lakik, elég sok vendéget szoktunk fogadni több napra is, így nyilván tele vagyunk vendégágyneműkkel. Bár sajnos ezen vendéglátások száma eléggé lecsökkent,  a párnáink mennyisége maradt.
Volt egy párna, amit egyszerűen már sehová nem tudtam elpakolni fix helyre, csak egyik oldalról át a másikra.
Meg is fordult a fejemben, hogy kidobom, amikor egyik este, megszületett a gondolat, hogy miért ne lehetne valahogy új funkciót találni neki.
Aztán elkezdtek járni az agytekervényeim és mivel van gyerek, a párna fehér, így szinte nyilvánvaló volt, hogy ennek a párnának bizony pandaként kell újjászületnie.


Másnap el is kezdtem az ötlet megvalósítását és rövid időn belül gazdagabbak lettünk egy óriás pandával.
Ráadásul, ha a párna eredeti árát nézzük még akkor is jóval olcsóbban készítettük el, mint ha megvettük volna, hiszen egy ekkora méretekkel rendelkező plüss bőven tízezer forint felett van, ez a párna pedig épp nemrég néztem, hogy egy nagyobb bevásárlóközpontban még mindig kevesebbe kerül, mint háromezer forint.

A gyerekek egyszerűen imádják és mivel ketten vannak, de én csak egy pandát készítettem leadták a következő megrendelést.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Nagypárna
Fekete filc anyag
Fehér csillámporos dekorkarton
Ragasztópisztoly vagy tű és cérna
Olló
Párnahuzat (opcionális)

Első lépésként a fekete filcből levágtam egy körülbelül 10 cm széles és kb. 2 méter hosszú darabot, majd a párnán körülbelül háromnegyed magasságban elkötöttem.
Ne húzzátok túl szorosra a filcet, mert vékony nyakkal nem néz ki túl jól a panda.
A párna felső részét kerekítsük le úgy, hogy a sarkakat kezünkkel igazgassuk .
A varrás mentén próbáljuk azt visszanyomni a belsejébe, úgy, hogy egy minél szebb, kerekebb fejformát érjünk el.
A panda füleit és szemeket orrot fekete filc anyagból vágjuk ki.
A füleket kettő darab félkört vágtam ki, a szemeket két pici kört és két nagyobb szabálytalan formát.
A szem fehér részét pedig csillámporos dekorkartonból vágjuk ki.
A pandák orrához pedig egy szív formát vágtam ki.
A füleket a párnához ragasztópisztollyal rögzítjük.
Elölről és hátulról is ragasszuk oda.
Ezt a lépést tűvel és cérnával is elvégezhetjük, de mivel én nem szeretek varrni, a megoldás könnyebbik módját választottam.
A szemeket és a többi kelléket is ragasztópisztollyal ragasszuk fel a párnára.
Felragasztás előtt érdemes előbb felhelyezni a kellékeket és kialakítani a legszebb formát.
A kellékek szélét végig ragasszuk körbe, így kisebb eséllyel válnak majd le azok.
A gyerekeknek nagyon tetszett a panda.
Kisebbik fiam folyamatosan leteperte, a nagyobbik pedig mellé ülve ölelgette és széles vigyorok közepette simogatta, ölelgette.





Tipp: Ha a párnára dekorálás előtt felrakunk egy fehér párnahuzatot, és ragasztópisztoly helyett tűt és cérnát használunk a plüssünk még mosható is lesz.
Más színű párnahuzatot felhelyezve akár más fajta állatot is elkészíthetünk.
Tipp2: Lányoknak lány pandát is készíthetünk, ha az egyik füléhez egy –mondjuk- rózsaszín szalagból készült masnit ragasztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...