2017. április 24., hétfő

Kartonpapírból nagyszerű rendszerező

Már többször is említettem, hogy nagy szenvedélyem az újrahasznosítás, főleg, ha papír az alapanyag, legyen is az bármilyen fajta.

Nagyon szeretem például a kartonpapírból készült ötleteket, aminek készítéséhez már nekem is volt szerencsém, amikor a fürdőszobai polcomat készítettem.

Amikor megláttam a képen látható ötletet, egyből arra gondoltam, hogy milyen jól nézne ki ez nagyobb méretben egy gyerekszobában.

Következő projekt megvan. :)

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!












Bár megfogadtam, hogy ma nem videós bejegyzést hozok nektek, amikor ezt az ötletet megláttam azonnal meg akartam veletek osztani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...