2016. november 7., hétfő

Óriás hóember

Már mutattam nektek egy cuki nagyméretű hóembert, ami műanyag poharakból készült .
Nekem az is nagyon tetszett, de valahogy engem annyira nem vonzott, hogy elkészítsem, hiszen zavart az, hogy nem tudom elrejteni, hogy miből is készült valójában, viszont ez a darab egy olyan példány, amire én is azt mondom, hogy kell nekem és nem vagyok benne biztos, hogy az elkészítése többe kerülne, mint a poharas megoldásnak.


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!

















Kellékek:
Rizspapír lámpa kisebb és nagyobb méretben
Faléc
Gombok
Fekete és piros filcanyag
Vatelin bélésanyag
Ragasztópisztoly
A vatelin bélésanyagot vágjuk fel egyforma széles csíkokra, majd a lámpaburákat borítsuk be velük.
Ahhoz, hogy biztosan ne essenek le idővel a lámpaburáról, ragasztópisztollyal rögzíthetitek.

A lécet vágjuk méretre, majd óvatosan szúrjuk át előbb a nagyobb, majd a kisebb lámpaburán.
Filcből készítsük el az orrot és a szájat.
A szemek és a kabát gombjaihoz válasszuk ki a gombokat.
A kezek kialakításához vágjunk két szélesebb csíkot a Vatelinból és a két szélét hajtsuk be, majd hosszában hajtsuk félbe.
Ragasztópisztollyal ragasszuk a testhez.
A sapkáját filcből, de akár kartonpapírból is elkészítheted, ehhez vágj ki az anyagból egy kör formát, majd egy olyan széles csíkot, amilyen magas sapkát szeretnél és ragasztópisztollyal ragaszd azt a kör alaphoz.
Ragasztópisztollyal ragaszd fel a részeket és köss egy sálat a nyakába, vagy egy hosszú csíkra vágott filc darabot!



















Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...