2016. január 18., hétfő

Hungarocellből sötétben világító Valentin napi dekoráció

Már épp itt volt az ideje, hogy Valentin napra meg- bolondítsam a nappalinkat egy igazán csajos dekorációval!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Hungarocell tábla  (1 db 2 cm vastag)
Snitzer
Mécses
UnikormGlow sötétben világító festék
Fekete és fehér toll boa
Fehér vízbázisú festék
Ecset
Ragasztópisztoly
Kaspó
Újságpapír

Filctollal sablon alapján  (előzőleg egy kartonpapírból vágtam ki) megrajzoltam a hungarocell táblára a három darab szív formát!
A snitzer pengéjét mécses lángja fölött felforrósítottam!
Majd elkezdtem vele kivágni az első szív formát!
Ha a snitzer kihűlt ismét forrósítsuk fel!
Onnan tudod, hogy kihűlt, hogy már nem csúszik olyan könnyen a hungarocellben!
Az frissen forrósított snitzerrel óvatosan bánj, mert nagyon gyorsan olvasztja a hungarocellt!
Ilyenkor inkább ne közvetlen a vonalon kezdj el vágni, hanem egy kicsit arrébb!
Mikor mindhárom szív formát kívágtam fehér vízbázisú festékkel alapoztam azokat!
Én zománcfestéket használtam, de tempera vagy akril festék is megfelel!
A fehér festék száradása utána átfestettem a szíveket az UnikormGlow festékkel!
A kaspót kitömtem újságpapírral, majd beragasztottam az első szívet a ragasztópisztollyal!
Amikor már az alsó szív stabilan állt, felragasztottam a következő szívet is!
A ragasztópisztollyal ne spórolj, hiszen úgy sem fog látszani a végén és, ha te sem szeretnéd összeszurkálni a szíveket akkor csak az fogja stabilan tartani azokat!
Amikor a harmadik szív is felkerült bevontam a kaspót fekete krepp papírral, majd rátekertem a fekete és fehér toll boát!
Az eredeti terv egyébként az volt, hogy a fehér toll boát a kaspó köré fogom tekerni, de ez menet közben változott!  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...