2015. december 1., kedd

Adventi gyertyatartó filléres alapanyagokból

 Ma ismét volt egy kis időm alkotni, így az én drága Anyukámnak készítettem egy adventi gyertyatartót az Ő kedvenc színeivel, ami bár nem az én színvilágom, de a végeredmény vegülis nem lett rossz!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Újságpapír
Papírragasztó
Hurkapálca
Kartonpapír
Ragasztópisztoly
Akril festék
Strassz szalag
Gyertya
Dekor madártoll

Ha még a pálcák tekerésének technikáját és a pálcák egymásba toldását nem ismered nézd meg előbb ezt a bejegyzést!

A csillag alapot a képen látható módon meghajlítottam!
Most a könnyebb megoldást választottam és ragasztópisztollyal rögzítettem! 




A pálcát a szomszédos csúcson áthajtottam, majd az amellett lévő csúcson szintén áthajtottam és így haladtam végig!



Amikor kész lettek a csillagok akril festékkel festettem azokat és hagytam megszáradni! 
Száradás után kartonpapíron félkör ívbe felhelyeztem a csillagokat és megrajzoltam azok körvonalait egy kis peremet hagyva!

Kívágtam a megrajzolt formát!

Festettem a kartont és a csillagok belsejét szintén átfestettem (az előző festésnél az kimaradt!  :) )

Ragasztópisztollyal felragasztottam a csillagokat az alapra! 

Strassz szalaggal körbe ragasztottam a széleket! 

A gyertyák köré szintén strassz szalagot ragasztottam!
A csillagok közepébe arany boából levágott darabokat tettem és a gyertyákat erre helyeztem!
Anyukám általában az általam készített adventi koszorút sajnálja meggyújtani így nem kellett a tűzveszélyre gondolnom!
Ha a koszorú használva is lesz semmiképp ne gyúlékony anyagot tegyünk alá! 

Tollal és mini tobozokkal tuningoltam még egy kicsit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...