2015. augusztus 3., hétfő

Krepp virágokkal dekorált falikép

Már régóta terveztem egy hasonló képet alkotni!
Ma végre sikerült is!

Nektek hogy tetszik?

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!










Alapanyagok:
Festővászon
Krepp papír
Ledes izzósor
Ragasztópisztoly
Hurkapálca
Ragasztható strassz
Pinty Plus Chalk Paint Spray

A festővásznat a spray festékkel lefestettem!

A krepp papírt egy hurkapálca köré tekertem egészen addig míg el nem értem a virág formát!
Helyenként ragasztópisztollyal rögzítettem, majd a festővászonra szintén ragasztópisztollyal helyeztem fel!
Egy ollóval kiszurkáljuk az izzók helyét épp csak annyira, hogy az izzók átférjenek rajta!
Ha az izzók nem állnak stabilan hátulról ragasztópisztollyal rögzítjük!
Ragasztottam még fel egy pár öntapadós strasszt és kész is voltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...