2015. július 23., csütörtök

Üvegbe zárt virágok

Ez a kép egyike a Facebook oldalon megosztott több ezer ötletnek, ami után nagyon sok levelet kaptam, hogy szeretnétek, ha a blogon is olvashatnátok róla!

Teljesítem a kívánságotokat! :)

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





















Sajnos ehhez a szépséghez nem találtam sehol képes útmutatót, így csak abban tudok nektek segíteni, hogy én hogyan készíteném el!
Először is én mindenképp élethű művirágokkal készíteném, amit először megpróbálnék szimplán az üveg száján "betuszkolni", majd, ha tudnám, hogy ez sikeres megoldás lehet, öntapadós fóliából kivágnék (vagy kimaszkolnám azt a részt) egy akkor darabot amekkora "ablakot" szeretnék a virágoknak!
Majd festék spray-el lefújnám!
Ha ez mégsem működne vagy mindenképp élővirágot szeretnénk használni csak az üvegvágás marad, mint megoldás, amiről bővebben itt olvashatsz, vagy itt!
Ezek utána a virágot egy kisméretű üvegedénybe vagy oázisba tenném és a csipkeszalag és a virágok felragasztása már gyerekjáték!



Kép forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...