2015. május 18., hétfő

Pénzvirágot készítettem

Egyik kedves barátosném kért meg, hogy az esküvőre szánt pénzajándékot segítsek neki a nem szokásos borítékos formában átadni, így ezt a szépséges pénzvirágot kapta az ifjú pár, akik biztos nagyon örültek neki!


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!




















Alapanyagok:
Papírpénz (bármilyen címletben)
Drót
Virágcserép
Hungarocell gömb
Hurkapálca

A pénz hajtsuk hosszában félbe (ez lesz a felezővonalunk)!
Hajtsd be a négy sarkát a felezővonalig!
Hosszában is hajtsd be mindkét oldalát a felezővonalig!
Hajtsuk össze a felezővonal mentén!
Hajtsuk ismét félbe, hogy legyen keresztben is egy felezővonalunk!
Az következő két képet kölcsönvettem innen, mert annyira siettem, hogy lássam a végeredményt, hogy elfelejtettem képet készíteni! :)
Szóval három szirmot fogj össze egy dróttal, úgy, hogy a drót pont a felezővonalon legyen!

Formázd meg a szirmokat!
Ez egy picit türelemjáték, hiszen nekem sokszor visszaugrott a pénz, de ne add fel és sikerülni fog!
Ha kész a virág a cserépbe tégy egy hungarocell gömböt (ha szükséges ragaszd is bele)!
A virágot a dróttal tekerd fel a hurkapálcára, amit be is festhetsz zöldre (én arany dekorágat használtam), szúrd bele a hungarocell gömbbe és kész is vagy!
A gömb eltakarására használhatsz dokációs füvet szalmát. stb.
A drótra, ha előre felhelyezel egy gyöngyöt, ami majd a virág közepére kerül még különlegesebb hatást érhetsz el!
Mi egy virághoz három papírpénzt használtunk fel, de ennél használhatsz többet is!


Ha te is szeretnél ilyet ajándékozni, de nincs kedved elkészíteni írj nekem a dysike@gmail.com-ra! 

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg másokkal is! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...