2014. november 27., csütörtök

Szalagangyalkát készítettem!

Szerintem idén az én karácsonyfámat az Angyalkák fogják ellepni, mert szerintem gyönyörű lett a végeredmény és körülbelül 10 perc alatt készítettem el ezt a szépséget!


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!




Lájkold a blog facebook oldalát még több ötletért!

















Alapanyagok:
Olló
Dekorszalag
Tűzőgép
Ragasztópisztoly
A szalagot harmonikába hajtogatjuk!
Az én Angyalkám összesen hét harmonikába lett hajtogatva!
Az egyik végéről levágtam a fém részt!
A képen nem látszik jól, de itt tűzőgéppel összetűztem!
Az Angyalkám szárnyait ötször hajtogattam be!
Félbe hajtottam!
Középen tűzőgéppel tűztem!
A szárnyakat a törzshöz ragasztottam (ragasztópisztollyal)!
Széthajtogattam, formáztam, majd legvégül egy karácsonyfadísz akasztót ragasztottam rá, de ehelyett használhatunk gyöngyöt, csengettyűt, stb!
A két szalag találkozásához szintén ragaszthatunk még valamilyen apró díszt (szívecskét, csillagot, hópelyhet, stb.)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...