2014. június 30., hétfő

Fessünk cipőt

Nagyon szeretem az ehhez hasonló olcsó ötleteket, amivel egy olyan tárgyat is, mint a cipő feldobhatunk! Én nagyon szeretem a színes cipőket, bár ritkán veszek ilyet, mert pont azért mert színes nem lehet felvenni mindenhez, de most szerintem meg fognak szaporodni a színes cipőim!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Lájkold a blog facebook oldalát még több ötletért!







Alapanyagok:
Cipő
Fehér és színes akril festék
Erős ragasztószalag

Mielőtt belekezdenék azért azt szeretném elmondani, hogy olcsóbb cipőkkel érdemes kísérletezni szerintem!
Szóval a cipőre ragasztószalagot ragasztunk, majd lefestjük a fehér festékkel, majd ezt hagyjuk megszáradni és felvisszük rá a színes festéket több rétegben a rétegek közötti száradási időt szintén kivárva!
Ha esetleg látszani véljük az ecset nyomokat azt egy vizes ecsettel el tudjuk dolgozni!






Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...