2014. február 3., hétfő

7 "titok" rólam! :)


Egy kedves blogger, Vöröskaktusz hívott meg engem ebbe a játékba, ami kifejezetten bloggereknek szól azt a célt szolgálva, hogy az olvasók megismerhessék egy kicsit az embert, aki veri nektek a klaviatúrát, bár én már írtam egy elég hosszú leírást magamról mégsem szeretném ha megszakadna a lánc, hiszen a játék lényege az, hogy minden blogger, akihez ez a játék eljut kiválaszt másik hét bloggert, akit felkér, hogy Ő is áruljon el magáról hét "titkot", amit egy a blogján hagyott kommentben jelezni is kell neki!
Igaz, hogy már talán sokatoknak nem is tudok újat mondani, hiszen sok kedves olvasóm van, akivel elég személyes kapcsolatot sikerült kialakítani!
Ha kiváncsiak vagytok a hét "titokra" velem kapcsolatban akkor olvassatok tovább!




1. Egy 29 éves két kisgyermeket nevelő Anyuka vagyok! A nagyobbik fiam 2 éves múlt a kisebbik pedig 5       hónapos!
    Most leszünk a férjemmel 3 éve házasok, de tervezünk egy második esküvőt is, mivel ezt a napot sajnos       nem tudjuk jó emlékekkel megélni, hiszen férjem nagypapája pont az esküvőnk napján került be hirtelen a     kórházba és az esküvői vacsora alatt sajnos meg is halt (huhh hát lehet nem ezzel kellett volna kezdenem)!

2. Na de most akkor egy kis jókedv! Majdnem bolondok napján születtem, de a sors kegyes volt hozzám és     még éjfél előtt napvilágot láttam, de sokszor megkapom, hogy azért a blond szellő megsuhintott, mert             sokszor elég bolond vagyok! Egy örök gyerek maradtam, hiszen közel a harminchoz már nem hiszem           hogy ez változni fog, de erre azt szoktam mondani, hogy nekem így is jó!

3. Állatbolond vagyok! Imádom őket, ha szőrös, ha kétlábú, ha négylábú, ha csupasz, ha pikkelyes, stb.,         ami elég furcsa tekintve, hogy sajnos jó Apám vadász!
    Elég furcsa kettőség ez egy családban, ugye? Én ha lelkileg bírnám állatvédő lennék és talán a saját Apám     ellen is harcolnék! Ettől függetlenül jó a kapcsolatunk! Tiszteletben tartja az én véleményemet a                     vadászatról nem témázik rajta így elvagyunk!

4. Budapest mellett élek egy kis faluban, sokáig a Kispestiek táborát gyarapítottam, míg rájöttünk, hogy           Pesten elég nehéz összekaparni egy családi ház árát, így kiköttünk egy Pest melleti kis faluban!
    A napvilágot azonban Szabolcsban, pontosan Kisvárdán láttam meg és 10 éves koromig egy Kisvárda         melletti faluban éltem!

5. Zenében a magyar zene a favorit, kivéve talán a kőkemény zúzós rock, de azon kívűl jöhet mulatós,             disco, rap, stb.!

6. Álmaim munkája a lakberendezés, amit szeretnék meg is valósítani, de mivel nem könnyű elérni ebben a       szakmában azt hogy rendes megélhetést biztosítson először szeretnék valami olyan szakmát találni és             kitanulni, amiben biztos jó megélhetés van! A lakberendezés addig marad hobbi és ha sikerül abban is           sikereket elérnem csak hab a tortán!

7. Oda vagyok az autós sportokért! Imádom a rally-t! Vágyam is volt egy-két rally versenyen indulni, de az       akkori kapcsolatom ezt nem engedte!

Na hát ez az a hét "titok", amit gondoltam megosztok veletek! 

A hét blogger, akit én választottam:
Farkas Vilmos
Mert sok receptjét kipróbáltam már! Kedvencem a profiterol! :)

Dominika
Szeretek a divat világába is belesni

... mert kertészkedni is szeretek

Assza
Gyönyörű ékszereket készít

Juditu
Mert nagyon tetszik az egész munkássága

Burján Eszter
Mert az üvegfestés is nagyon tetszik

Bauer Marthy
... csak, mert szeretem




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...