2013. július 26., péntek

Extra hercegnős tüll szoknyás asztal

Na látjátok ezért szerettem volna második gyereknek kislányt, hogy kiélhessem rajta kislányos ízlésemet! Na persze ez csak vicc, de olyan jó lett volna például ezt a szépséget is elkészíteni!
Persze amilyen bolond vagyok, ha nem két (lassan három) pasival élnék biztos elkészíteném!
... de még így se tettem le róla! :)

Ha érdekel a folytatás olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát, ha még több ötletet szeretnél kapni!










Alapanyagok:
Egy kerek asztal (ebben az ötletben ez az Ikeás asztalt fogjuk használni, ami ötezer forintért vásárolható meg)
Tüll anyag
Zsinór (gumiszalag)
Ragasztópisztoly
Dekorszalag


A tüll anyagot hosszú csíkokra vágjuk! Mérjük meg az asztal magasságát, majd kétszer olyan ( plusz még hagyjunk rá a csomóknak) hosszú csíkokat vágjunk!
A zsinórból vágjunk le egy az asztallap körfogatától nagyobb darabot, majd erre csomózzuk fel a tüll csíkokat!
Majd ezt ragasztópisztollyal rögzítsük a fejjel lefelé fordított asztal pereméhez!

Ahogy én csinálnám:
Én zsinór helyett gumiszalagra csomóznám a tüll csíkokat, így nem kellene az asztalra ragasztani a tüllt, elég lenne csak felkötnöm rá!












Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...