2013. április 12., péntek

Söröskupakból hűtőmágnes

Először is engedjétek meg, hogy egy picit személyes hírrel kezdjem, mert sokan érdeklődtetek a fejleményekről! Az az igazság, hogy ma megkaptam azt a hírt, amitől mióta tudom, hogy jön kistesó azóta félek, méghozzá, hogy megint fiúnk lesz! Reménykedtem pedig nagyon benne, hogy egy szelíd kislányt fogunk ki az én igazi férfi 19 hónaposom mellé! :)
Persze nem ez a lényeg, hanem az, hogy úgy tűnik minden rendben van vele! Egészséges és szépen fejlődik nekem pedig van még időm felkészülni a kétszeres fiús Anyuka szerepére!

Na de nézzük végre ezt a szerintem nagyon aranyos ötletet!

Imádom a hűtőmágneseket, a férjem szereti a sört (melyik férfi nem?), így teljesen jó ötletnek tűnik!

Ha érdekel a folytatás akkor olvass tovább!

Lájkold a blog facebook oldalát, ha tetszik!








Alapanyagok:
Sörös kupakok
Piciben kinyomtatott fényképek
Decoupage ragasztó
Ecset
Olló
Mágnes
Ragasztópisztoly

Elkészítés:
A fényképeket nyomtassuk ki kicsiben (kb. igazolványkép vagy indexkép nagyságban), majd a kupakot rátéve rajzoljuk körbe a felhasználni kívánt képrészletet ezt vágjuk ki, majd ragasszuk a kupakba, ezután szintén kenjünk rá decoupage ragasztót, hogy tartós legyen!
Végül a kupak hátuljára ragasszunk fel mágnest!
Ennyi az egész és kész is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...