2012. december 21., péntek

Világítós fejtámla

Még mindig oda vagyok a világítós csodaságokért.

Ma igazából egy másik csináld magad fejvég ötletet akartam elhozni nektek, de miközben azt a másikat böngésztem ráakadtam erre és az a másik már mindjárt nem is volt olyan fontos, mert ez sokkal jobb, bár nekem igazából csak maga az alapötlet tetszik.

Én nem hagynám meg natúron a fát, mert nekem ez a kettő, hogy natúr fa meg egy modern világítás nem fér össze. A natúr fa az klasszikus, bár lehet csak nekem nem illenek egymáshoz, de én inkább furnérlapot használnék, amit lefestenék mondjuk fehérre.

Olvasd tovább a bejegyzést!


Lájkold a blog facebook oldalát, ha tetszik!












Alapanyagok:
Faanyagok a kívánt méretre leszabva
Falécek
Karácsonyi égők
Festékek
Sablon
Fúró
Csavarok
Ragasztószalag
Ecset
A keretet hátulját mélyítsük egy kicsit úgy, hogy csavarozzunk fel a hátuljára vékony léceket.
A sablont ragasszuk fel vagy ha van kivetítőnk vetítsük ki és rajzoljuk fel.
Sablont gépen szerkesszük meg, majd mindent betűt külön nyomtassunk ki és vágjunk ki, amit a fán átrajzolunk.
Sablont gépen szerkesszük meg, majd mindent betűt külön nyomtassunk ki és vágjunk ki, amit a fán átrajzolunk.
Ceruzával rajzoljuk be az égők helyét is.

Majd fúrjuk ki a lyukakat, melyeknek akkorának kell lenniük, hogy az izzók átférjenek rajta.
Fessük át a mintát.
Ha több izzót használunk, azokat érdemes egybe kötni.
Minden lyukon dugjunk át egy izzót, amit ragasztószalaggal rögzítsünk is.
Ha kész akkor már csak helyére kell tenni és gyönyörködni benne. :)


















Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...