2012. október 16., kedd

Fekete dália

Nagyon szeretem ezt a virágot, úgyhogy nagyon örültem neki, amikor rábukkantam erre az ötletre.
Annyira tökéletes és elegáns virág szerintem.
Jelentése is ez: elegancia, magasztosság.
Bár csokorban férfitól nem jó dolog kapni, mert változékonyságot jelent és ha csokorban kapod a párodtól az változékony érzelmeket jelöl.

Ti hisztek amúgy az ilyen babonákban?


Ha te is szeretnéd elkészíteni olvass tovább, de előtte lájkold az oldalt, ha tetszik.














Alapanyagok:
Sok-sok színes papír
Ragasztópisztoly
Kartonpapír (kartondoboz)
Festékspray
Képakasztó



A kartonpapírból vágjunk ki egy kört, majd a színes papírokat kezdjük el egyenként felhengerelni, majd kezdjük egymás mellé felragasztgatni egy kis helyet hagyva kettő között.
Én azért azt ajánlom, hogy a kartont fújjuk le a virágunkhoz hasonló színűre mielőtt elkezdjük rá a papírtölcséreket felragasztani és ragasszuk fel rá a képakasztót.
Ragasszuk végig az alsó sort.
Ragasszuk fel a második sort is, úgy, hogy az előző sorban kihagyott réseket kitöltjük.
Majd így folytassuk végig!

Ugye milyen szép?

Szerintem ebben a fekete verzióban még akár Halloween dekorációnak is simán jó!







Forrás

1 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörű, én más színből is el tudom képzelni.

    VálaszTörlés

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...