2012. május 6., vasárnap

Ismét csináld magad naptükör

Ezt a naptükröt egy külföldi oldalon láttam meg, de 300-395 dollár között mozog az ára, viszont ennyit egy tükörért azért nem igazán szeretnék kiadni, így elkezdtem azon gondolkozni, hogy hogy is lehetne kivitelezni házilag.
Tekergettem az agytekervényeimet, hogy igazából a technika meglenne csak arra kéne rájönni, hogy mit használjak fel hozzá. A kerek tükör ugye adott na de mik legyenek a "napsugarak".
Sikerült megvilágosodnom. Legyenek a "napsugarak" tiplirudakból, így már otthon is kivitelezhető és, ami a legfontosabb sokkal olcsóbban ez a nagyszerű naptükör. A keretét pedig meg lehet csinálni gyurmából.
Tehát, amire szükségünk lesz:
Egy kerek tükör
Tiplirudak
Ragasztópisztoly
Süthető gyurma
Arany sprayfesték

Elkészítés:
A tiplirudakat fessük le, majd ragasztópisztollyal ragasztgassuk fel azokat a tükör hátlapjára. A keretnek formázzunk a gyurmából egy hosszú csíkot és ragasszuk fel a tükör szélére. Kész is!
Én biztos el fogom készíteni, hiszen olyan egyszerűen kivitelezhető és engem annyira levett a lábamról ez az elegánsan egyszerű csodaság!

Kép forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...